starveronican

Direktlänk till inlägg 1 mars 2017

LEVER MICHAEL JACKSON?!

Av starveronican - 1 mars 2017 00:12

Nej! Det gör han inte. han dog 2009, det är sjukt mycket nu att många tror att han lever. 

Sluta med det, för det gör han inte. Om han skulle levt, då skulle det varit en världsnyhet. 

Det är så att många människor har teorier och tror och vill att han ska leva, och då ser dem antingen i syne eller så vill dem att det ska vara så. Men han är död, respektera det och låt han vila i frid. Och om han nu skulle levt, då vill han antagligen inte hittas, och det ska man då också respektera. Men jag tror inte han skulle fejka en död, och sen komma tillbaka, jag har sett 2 videor om det, för en kompis tror att han lever, men jag ser att videorna är fake. 

Jag blir så galen, låt honom vara, för guds skull, det är ju också många som tror att Elvis lever, det gör han inte.

Var istället glada att dem har kvar videorna och musiken. Nöj er med det och sen sluta att säga att dem lever, för det gör dem inte. Ja, dem var stora, många av er vill se dem leva, samma här, jag skulle jätte gärna vilja se Michael Jackson leva, det skulle vara sjukt häftigt att få träffa the king of pop. 

Jag kan ej fatta hur min Mamma kunde sagt nej... En av släkten eller nån kompis skulle på en konsert av honom, det var före 2009, vet inte vilket år, men det var då när han körde, hon sa NEJ... HUUUUUR!! Hur kunde hon säga nej att få se the king of pop, hon skulle ju verkligen senare ha nåt att säga, men nej då, hon ska säga nej, om jag skulle varit henne, jag skulle sagt JA!! Men ja, ingen visste att han skulle dö 2009, hon kanske tänkte att hon kunde få en annan chans.

Och herrigud, om jag hade fått höra honom innan 2009 skulle jag nog tjatat att få se honom, men nej då, jag skulle fått reda på det 2013 eller 2014, gud, nu känner jag mig såååå efter. 

Men som sagt, Michael Jackson är död, the king of pop är död, låt han nu vila i fred och hör på hans fantastiska låtar istället. Han har ju många sjukt bra låtar.. 

HA DET BRA! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av starveronican - 10 mars 2017 21:31

Hej! Jag har varit sjuk, haft feber, fryser, yr, ont i halsen, ont i huvudet, trött och helt och hållet inte orkat gå. Jag fick gå hem tidigt från skolan på Onsdag, rip that. Vi skulle ha en rolig och vacker dag, men så blev jag sjuk. Jag vet i...

Av starveronican - 25 februari 2017 12:39

Om några minuter ska jag till min moster och min kusin. Dem har en katt så min storebror får vänta hemma med min familjs hund. Jag äter hellre pannkakor. Eller det vi faktiskt brukar äta på lördagar, kött, pommes och nån slags sås.   Mamma och ja...

Av starveronican - 8 februari 2017 20:31

Jag vill vara ärlig så ja, jag har en utvecklingsstörning. Den jag har heter lindrig utvecklingsstörning eller så säger man lätt utvecklingsstörning. Och nu kanske ni vill veta hur det känns att just att ha en utvecklingsstörning. Det är så att vi ...

Av starveronican - 7 februari 2017 19:57

Hej och välkommen till min blogg, jag har haft denna blogg ett tag, tror jag skapade den i Augusti. Jag raderade tyvärr alla mina gamla inlägg, pågrund av att jag vill börja om och skapa nåt bättre.  Jag kommer typ mest skriva om saker och ibland...

Presentation


Pikachu hälsar er välkomna! xD Nej men, välkommen till min blogg, skulle bli jätte glad om ni checkar in min blogg och ger kanske en liten kommentar. c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards