starveronican

Direktlänk till inlägg 10 mars 2017

Sjuk...

Av starveronican - 10 mars 2017 21:31

Hej!

Jag har varit sjuk, haft feber, fryser, yr, ont i halsen, ont i huvudet, trött och helt och hållet inte orkat gå.

Jag fick gå hem tidigt från skolan på Onsdag, rip that. Vi skulle ha en rolig och vacker dag, men så blev jag sjuk.

Jag vet inte, men jag känner mig själv inte längre, jag mår inte bra, och jag är orolig om massa saker, ändå om jag vet att det är omöjligt. Eller ja, vissa saker jag oroar mig över, kan hända... 


Och just nu är jag glad ändå, ändå om hälften av mig mår dåligt, psykiskt. 

Hittade precis Glee på Viaplay, jag blev fett glad, Netflix tog bort den serien, dem tar bort alla bra serier.

Så vi säger till Netflix, buu för dem. Men ja, Viaplay gör ju också det, dem tar ju bort nu Super Natural, men den kommer säkert tillbaka, för att Viaplay hade faktiskt en serie som hette Upon a time, dem tog bort den, men nu är den tillbaka. Detta är ju det största problemet. Det är därför massa börjar se på andra dåliga sidor, som Dreamfilm.

Eller tar ner filmer och serier till sina datorer, det är för att Netflix och Viaplay tar bort saker och har inte världens bästa utbud. Om ni nu vill att många som helst ska sluta använda såna här piratsajter, då får ni göra bättre utbud och inte ta bort filmer, spelar ingen roll om ingen ser på dem, det kanske nån gör, och så ser dem att ni tar bort det och då blir ju många besvikna. Just bad for you, and bad for me, I will do stupid things, when you do stupid things. 

Och jag säger så för att jag gör själv dåliga val, när ni gör dåliga val och det ni gör fel är att ni tar bort bra serier och filmer, och då går man själv till sämre sidor där saker är gratis och aldrig försvinner. 


NEJ! Jag kollar själv inte på Dreamfilm, så dum är jag inte, om jag ska vara ärlig, jo, när jag själv inte visste att det var olagligt, men när jag fick reda på det, som var typ en månad efter så har jag slutat använda sidan. Kanske gått in och kollat vad dem har, men jag sätter aldrig på en serie eller film. Ändå om man har varit sugen, men så elak vill jag inte vara, men det är så enkelt, såna sidor borde läggas ner, men jag förstår också varför många inte vill ge pengar åt betal tjänster för att dem har så dåligt utbud här i Sverige.

Jag hoppas att dem fixar till det, jag håller mina tummar för det så att Dreamfilm kan försvinna och så har vi bra utbud. Heja Netflix och Viaplay.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av starveronican - 1 mars 2017 00:12

Nej! Det gör han inte. han dog 2009, det är sjukt mycket nu att många tror att han lever.  Sluta med det, för det gör han inte. Om han skulle levt, då skulle det varit en världsnyhet.  Det är så att många människor har teorier och tror och vill a...

Av starveronican - 25 februari 2017 12:39

Om några minuter ska jag till min moster och min kusin. Dem har en katt så min storebror får vänta hemma med min familjs hund. Jag äter hellre pannkakor. Eller det vi faktiskt brukar äta på lördagar, kött, pommes och nån slags sås.   Mamma och ja...

Av starveronican - 8 februari 2017 20:31

Jag vill vara ärlig så ja, jag har en utvecklingsstörning. Den jag har heter lindrig utvecklingsstörning eller så säger man lätt utvecklingsstörning. Och nu kanske ni vill veta hur det känns att just att ha en utvecklingsstörning. Det är så att vi ...

Av starveronican - 7 februari 2017 19:57

Hej och välkommen till min blogg, jag har haft denna blogg ett tag, tror jag skapade den i Augusti. Jag raderade tyvärr alla mina gamla inlägg, pågrund av att jag vill börja om och skapa nåt bättre.  Jag kommer typ mest skriva om saker och ibland...

Presentation


Pikachu hälsar er välkomna! xD Nej men, välkommen till min blogg, skulle bli jätte glad om ni checkar in min blogg och ger kanske en liten kommentar. c:

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards